O1 Prośba o zdeszyfrowanie błędów z VAG-a

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Michał G
    Drive
    • 2008
    • 95

    O1 Prośba o zdeszyfrowanie błędów z VAG-a

    kowal 2002, nieprawda. System korzysta tylko z jednej czujki na stronę - właśnie z tej dodatkowej z boku przedniego zderzaka. System nie odczytuje odległości ani z przednich ani tylnych "standardowych" czujek.
    Ta dodatkowa jedna czujka mierzy długość dziury oraz odległość od samochodu z przodu, bo system równa do tego boku, czyli parkując po prawej stronie, samochód będzie ustawiony równo z lewą stroną samochodu z przodu.
    To kiedy i o ile skręcić kierownicę musi mieć zaprogramowane i wyliczone z długości samochodu oraz promienia skrętu (z uwzględnieniem ilości obrotów koła kierownicy). Odkręcanie kierownicy w drugą stronę podczas parkowania następuje po przełączeniu biegu R na D.
    Te dodatkowe dwie czujki działają cały czas poniżej - chyba - 30 km/h, nawet gdy nie jest włączona procedura poprzez wciśnięcie przycisku.
  • mrupik
    Classic
    • 2007
    • 7

    #2
    O1 Prośba o zdeszyfrowanie błędów z VAG-a

    Witam.

    Poniżej błędy jakie mi się wyświetliły. Generalnie zauważyłem takie problemy :

    - czasami odcina tubinę. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy ( na jakiś czas )

    - czasami podczas jazdy miga lampka od świec żarowych, po czym samoistnie gaśnie.

    - dzisiaj zauważyłem iż po odpaleniu auta na pomarańczowo kilka razy miga lampka ciśnienia oleju

    Oto kody :

    Control Module Part Number: 038 906 012 HC

    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4923

    Software Coding: 00002

    Work Shop Code: WSC 31480

    Additional Info:

    3 Faults Found:

    19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

    P3105 - 35-10 - - - Intermittent

    16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P0571 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P1654 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent


    Będę zobowiązany za pomoc. Czy ktoś z okolic śląska ( warsztat ), może się podjąć usunięcia problemu ?

    Dziękuję, szukałem na forum odpowiedzi, lecz błędy występują w innej konfiguracji i już sam nie wiem
    A moja babcia O1 - przespała 7 lat i ma teraz 75 tkm

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3


      18062 - oznacza blad w liczniku, a blad w liczniku bedzie zawieral blad czujnika oleju, ktory jest w misce olejowej. A czemu jest ten blad, a no z roznych przyczyn, a to mechanicznie uszkodzone sa przewody do niego i na wybojach robi sie zwarcie, a to sam czujnik jest uszkodzony, a to cos innego.

      Reszta bledow do rozszyfrowania na powyzszej stronie, opisane jak zdiagnozowac i czesto jak naprawic :idea:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • mrupik
        Classic
        • 2007
        • 7

        #4
        Dzięki Maicroft.

        Czy mogę jeszcze prosić o wskazówkę, gdzie można pewnie i bezpiecznie to naprawić ?
        A moja babcia O1 - przespała 7 lat i ma teraz 75 tkm

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Nie znam warsztatow w Twojej okolicy, moze ktos podpowie z okolic Piekar gdzie jezdza.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • mrupik
            Classic
            • 2007
            • 7

            #6
            Wiesz, nie ma problemów aby to były Katowice i okolice.

            Boję się, iz gdy zacznę kopać, to więcej napsuję niż potrzeba ( taka ofiara trochę ze mnie ).

            To i tak cud, iż OBD podłączyłem

            [ Dodano: Wto 29 Mar, 11 18:15 ]
            Wymieniłem czujnik stop'u.
            Jakież było moje zdziwienie iz 2 błędy ustąpiły!
            Czy to możliwe aby równiez przy tzw. okazji ten błąd zniknął ?

            19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

            P3105 - 35-10 - - - Intermittent

            Proszę o wypowiedź.
            A moja babcia O1 - przespała 7 lat i ma teraz 75 tkm

            Komentarz

            • nebraska11
              Classic
              • 2011
              • 7

              #7
              Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tych kodów,po skasowaniu pojawiają się ponownie,co można zrobić zeby zniknęły:

              17700 Termostat-przerwa
              brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
              16555 System zbyt ubogi(strona 1)
              brak osprzętu/nie związany ze sprzętem-BŁĄD SPORADYCZNY
              16514 Sonda lambda obwód(strona1,czujnik1)
              brak osprzętu/nie związany ze sprzętem-BŁĄD SPORADYCZNY

              pozdrawiam

              [ Dodano: Sro 29 Cze, 11 17:33 ]
              Wymieniłem termostat i sondę lambda i błędy same zniknęły po piątym zapłonie.
              Pozdrawiam

              Komentarz

              Pracuję...